Isnin, 1 Ogos 2011

Persiapan Peperiksaan Lisan Saya

Persiapan yang telah saya lakukan adalah mengulangkaji gambar-gambar lisan yang telah diberikan oleh guru. Saya juga belajar untuk meggunakan intonasi yang baik. Saya dapat belajar untuk menerangkan gambar itu lebih lanjut. Saya juga ada kelas tambahan pada pukul tujuh pagi. Kelas ini diadakan pada setiap hari Jumaat. Dengan mengulangkaji gambar-gambar oral saya akan dapat markah yang tinggi. Guru bahasa Inggeris saya selalu mengajar saya dan rakan-rakan saya lisan di dalam kelas. Dia akan mengajar saya sekelas. Kadangkala, guru bahasa Inggeris saya akan mengadakan kelas-kelas tambahan selepas sekolah tamat. Di kelas tamabahan saya akan mempelajari lisan.

Saya akan selalu bekerja keras untuk lulus peperiksaan saya dengan markah yang tinggi. Saya juga akan belajar bersungguh-sungguh untuk mencapai cita-cita saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan